.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

Budak Hingusan!

Thursday, December 22, 2011

salam...

semalam..21 Disember 2011..
pegi kursus pra L untuk lesen kereta..
dan petama kali cuba bawak keta...
gila LOSER kan...
after 22 years of life...
but who cares?haha.... *sedapkan ati sendiri..*

sejujurnya, aku sangat sangat sangattlaaaaa pendiam...
KECUALI dengan kawan yang rapat dengan aku...
(orang cakap turun dari abah pendiam ni...ayokkkkk!!!!!)
aku malas nak bertegur sembang2 dengan budak2 yang amik lesen tu.
sebab masing2 sebok sembang pasal spm...
alahaiiii da 6 taon kot zaman tu berlalu...


time rehat tu ada sorang budak tegur..
"akak amik kursus lesen jugak ke?"
"haah.."
"akak, jom kita gi kantin minum2.."
disebabkan baik hati...(wekk!) aku pon ikut jela kesian plak..
sampai kantin je budak tersebut terjumpa sorang mamat merangkap kawan lama beliau..

guess what happen next??

.
.
.
.
.
.
.
.

beliau tinggalkan aku bodo2 camtu dengan bersahaja...
demm...demm...demm....

takpe2...tunggula samapai aku da dapat lesen dan beli keta nanti...
eh!

currently dreaming for myvi lagi best! 
(harap2 mak & abah baca belog ini! ;p )



**sebab tu malas bercampur dgn orang ramai...*ok.alasan!*

4 conTenG baLik!!:

~AmyLiana86~ said...

bengap nyer budak tu..sb jumpa kawan lama kawan baru tinggal cmtu jer...mmg xpatut..wah best kalau dpt myvi nie..hehe

Pembunuh Tanpa Bayang said...

biasa jadi macam tu.dan sebab itu aku memilih untuk diam sendiri. =)

pencintabumi said...

mesti rse loser gile kan. hahaha padan muke kau!

eh aku br usha myvi ni td. klu nak bli skg. murah ckit spi ujung bukn 12 ni. jum2!!

Munirah Shamsudin said...

den pun pendiam kalau jumpa orang ;p tapi, dgn kawan. gila pun ada.