.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

Misteri Budak Kampung

Tuesday, December 27, 2011

salam....


penah jumpa budak yang pelik dan agak bermisteri??
aku penah..baru tengahari tadi!!
sedang lepak2 dengan family...


budak misteri : assalamualaikum..makcik nak pinjam moto.. *tetiba!*
mak : w'salam..eh errr xleh ni kakak ni nak guna japgi pi kedai..
budak misteri : sat ja..nak pi beli henpon..
abah : ni duk mana ni?
budak misteri : duk kampung ********
abah : ermm takleh2...satgi kakak ni nak kluaq..


trus budak tersebut blah dengan muka xda perasaan...
sirius misteri!!!!
then aku cuba intai2 kot tingkap..
nampak budak tu pi umah jiran sebelah lak
tapi macam tak dapat gak trus beliau bejalan ke arah pekan..






yang konpiusnyaaa...
jarak dari kampung beliau ke pekan lebih dekat berbanding jarak beliau ke rumah aku..
aku trus macam...'apa jadah budak ini??!'
fine..then kami trus assume budak tu mau curik moto..
(tapi beradap gak cara beliau..siap salam bagai hik3..)


oppp...blom abis lagi...
petangnya pulak....


GUESS WHAT???


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


abah jumpa budak tersebut dekat satu bank nih..
tau ape yang dia buat??????????????




**teka dulu! =p ** -besambung-

4 conTenG baLik!!:

pencintabumi said...

ele mengade la kau. nak buat entry b'episod lak. miahahaha!


bile ko ckp budak misteri ni teringat cte lawak kampus yang ad sorg bdk misteri tu. (ko phm x ap yg ak ckp ni?)

imHepPie said...

haha aku paham mesti budak yg meliuk lentuk tu kan haha

Cik Pensil said...

haha . asal buat suspen je nihh ?
hehe .. apa yg budak tu buat ?

Mr. Doctor said...

I know!!! Let me reveal the next episode... Budak tu kan.. err.. takpa la.. takut kena pelempang pulak satgi..