.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

Sayang Sampai Mati!

Tuesday, January 3, 2012

..::salam::..



sayang sampai mati!!siapa?apa?bila?kenapa??
cehhh...tajuk nak kontroversi je...


tapi sebelom tu jom tengok apa kesudahan misteri budak hingusan ini...
apa yg dia buat di banK??? *wink!*
beliau cuba mengeluarkan duit di mesin atm dengan menggunakan KAD KALENDAR!!sekali lagi...KAD KALENDAR!!..sekali lagi...okey enuf!


-- mungkin calendar seperti ini...mungkinn --


bila pak guard halau lari kejap..then mai balik..
selain itu, *cewah!*, dia mintak rm5 kat orang2 sekitar mesin atm tu...
*mungkin nak tambah duit utk beli henpon lagi mahal..*  
kesian jugak bila pikir..mungkin dia tak berapa cukup waras...mungkinlahhh...


back to the topic..
siapa yang disayang sampai mati???
TARAAAAA..!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
seriusly...ini bukan gigi saya!


alkesahnya, tadi pagi pegi scaling gigi...
sumpah cuak sebab selalu sembang dgn member terbayang scaling gigi itu menyakitkan...
plus....aku sgt takut dengan jarum serta mesin2 yang berkaitan...
dan pagi tadi, for the 1st time, aku bejaya menamatkan proses scaling gigi dgn jayanya..


ingat lagi dulu kecik2 nak cabut gigi siap tanya abah sakit tak??
dan abah akan jawab "macam kena gigit kerengga ja.."
eh, itu bukan jawapan utk orang bersunat jugak ke?? hurmmm..


zaman sekolah, kecut perut bila nampak van dri klinik pergigian...
lagi2 bila nampak member masuk kelas bawak kad hijau tu..demm!!
nak2 pulak ada member masuk kelas dgn mulut gigit kapas ada darah sikit2..dabel demm!!


tapi tu duluuuuuuuuu...
sekarang ni tiap 6 bulan mesti buat check up..
sebab gigi ni cuma ada sekali...
nak pakai sampai mati...
sebab tu jugakla kena jaga, sayang sampai mati!!!


gigi tak putih takpe asalkan sehat kan kan kan... *sedapkan ati!*

3 conTenG baLik!!:

nabilah_2908 said...

wah..rajin nya pergi jumpa doktor gigi...

last jumpa doktor gigi..time sekolah..lepas tu xde lagi..huhu.. :)

Ati Masrif said...

betui..kan susah kalau tak da
gigi...hehe

nak wat whitening pulak tapi
mahai sgt :)

Cik Pensil said...

hehe . camtu rupanya .. ingat kan apa la budak tu nak ..

Gigi memang penting :D
tapi .. iya ke gigi tak putih takpe asalkan sihat ?
kalau putih baru la sihat .. hehe ^_^