.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

Mari Mematangkan Diri!

Sunday, January 15, 2012

::salam::


tarikh keramat 16 Januari 2012....
episod baru dari belajar ke mengajar...
saksikan di pawagan berdekatan!


10 JAN 12  (12.00am)




ya Allah...perasaan masa ni jangan cakap laaa...
sedih-tekejut-cuak semua campor2....
abah sendiri pun terkejut sebab sumpah x sangka akan sampai ke sabah nunnnn....
tapi bila sembang2 balik ngan member rupanya clasmet aku saja 10 orang dapat sabah...
so lepas tu takdela sedih sangat, cuba untuk redha...
cuma pikirkan mak nanti sorang2 bila dah pencen lagi2 kalo adek dapat oversea (amin!)...
dan berita ni jugak buat aku tido pukul 5 pagi dengan mata bergenang! ini sirius!!






10 JAN 12 (12.00pm)






alhamdulillah....
penempatan dalam sistem KPM dirompak dirombak...
atau mungkin dihack...(alhamdulillah!)
finally dapat semenanjung jugak...
and mak abah sangat sangat sangat lega bila tau tentang ni...


16 JAN 12


bakal melaporkan diri di JPN Pahang
agak cuak dengan daerah mana akan diberikan
Allah SWT Maha Mengetahui apa yang terbaik utk hamba-Nya
insyaallah...doakan dpt daerah yg bukan pedalaman...huhu
sumpah cuak gila weh!!




24 Julai 2006 - BELAJAR di Pahang for 5 1/2 years!!!
16 Januari 2012 - MENGAJAR di Pahang forrr .........

-kuat sungguh jodoh dengan PAHANG kan-

7 conTenG baLik!!:

Cik Pensil said...

Assalamualaikum Cikgu !
hehe :DD

Pembunuh Tanpa Bayang said...

tahniah...
jalankan tanggugjawab sebaik mungkin =)

pencintabumi said...

dah tu.. phm2 la. dpt org phg la tu. telan lg air sg phg smpi kenyg =P

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

tahniah.. sib bek xjuh kan

Hans said...

nasib website tu kena 'hack'
heheheheh
tahniah :-)


P/S : Tolong Bantu Hans Menang iPad 2 ->

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

~AmyLiana86~ said...

tahniah mimi..hehe

Maiyah said...

salam..

singgah mlm sini :D