.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

keRinDuaN meLanDa..

Wednesday, June 24, 2009

tengah relax2..

tetiba jer aku rasa rindu..

sesuatu yg da lama aku tunggu2..


lantas aku bangun..

pantas membuka laci meja..

mencapai sesuatu yang begitu berharga..

dan merenung penuh bermakna..


aku tertanya2..

bila agknya 'dia' akan muncul semula..

namun tetap akan kunanti..

mengharap sesuatu yg pasti..

waaa....sedeh tol bila tgk buku akaun aku..bila agaknya elaun nak masuk nih..aku rindu tol nk tgk buku aku ada nombor 4 angka..wahaha..setahun 2 kali je nak merasa..sem nih lom masuk lagi..dorg ckp bln 7..so skang tpaksala aku ikat perut..lalala..elaun..!!aku pasrah menantimu..my allowance..missing u soo much!!!!

6 conTenG baLik!!:

GRuNGe said...

Kalau dah masuk 4 angka uh, apa kata membelanja saya Mimi. Lalalala.

AiE bAhRi said...

Ceh..tajuk yang sgt gempak.Ingatkan rindu seseorang.lalala..

dan jgn lupa belanja saya juga.hehe

imHepPie said...

grunge : mana bley..manyak mende nak kena bli nih..nak joli lagik..xcukup tuh..wahaha

aie : seseorang ngan sesuatu 2 x same ke??haha

AiE bAhRi said...

x sama kot.
seseorang untuk yg bernyawa..hehehe

entah ek..saya bukan cikgu.kih3

imHepPie said...

haha..rosak ar ank murid cmnih..
tp rindukan seseorg jgk..wahaha.toink toink...

cegu yang annoying said...

elaun dah on lalalala~~