.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

~meNgaPakaH MenGhiLaNg??~

Saturday, August 15, 2009

::salam::

...alhamdulillah aku bjaya smpai umah...
...dgn slamatnya, insyaallah...
...tapi...
...ada 1 mende x slamat...


~kekaburan gambo kek mengaburi mata~

...owh kek cekelat aku da trcicir di mana ntah...
...aku beli 4 biji...
...smpai je kt the mall...
...uik pesal kek nih rendah je...
...kemek ke??...
...aiyak, da ilang 1...

~keketaran tgn yang mengkaburkan kek huhu~

...hadoyai trcicir tyme bersesak2 kt lrt kot...
...huuu xpe ar xde rezeki...
...tpi cam pelik je aku xpasan lgsung tyme jatuh tuh...
...smpai skang aku kekonpiusan...
...muahaha...

...mungkin ini kek nmpak xmenyelerakan...
...tpi kalo skali tempah pon dlm 100 - 200 bijik...

..so l
u pikir la sendirik huuu...

notacapkaki : seb bek kek je..kalo aku bawak laki musti da ilang laki aku lalala~~

23 conTenG baLik!!:

oranglidi said...

first ke?

oranglidi said...

haha

" seb bek kek je..kalo aku bawak laki musti da ilang laki aku lalala~~"
-wa suka statement tu. hehe.. boleh pulak tercicir orang..

-macamna lu bisa ilang satu kek ni?
padahal, lu makan kan??

Fadhlah said...

mesti yang org perasan cupkek tu jatuh mengekek-ngekek gelak kat hang...hehehe

Jard The Great said...

oit! aku lapar lak tinguk kek tu.. walaupon tak seindah yg ku jangkakan.. wakakaka..

arnamee said...

salam mie..

ihik;p

x pasan termamam kot;p
dakpe, asal dpt mamam skit tu.
rezeki takat tu jerk:)

pepun, nk cikit,leh?
huhu..

sharamli said...

ni sah pesen remp0h cam nak berat0q kt DM nak amek makanan dulu kn...muahaha

azuan said...

apa daa...
kan rugi..
baek kasi aku...hu3

TerubukMasin said...

gua pling risau dpt bini cm nie..(pelupa ekk..)..

gua risau ank gua bleh tinggl kt mall..

gua tggl tkpe..
bleh cri yg bru dlm mall tu..:p

Farhana said...

Takpe.. Laki anda hilang saye boleh tolong jagukan kalau trjumpe.. Muahahaha.. =p

imHepPie said...

[oranglidi]
uii senyap2 suda..da slamat masok perut..tpi bkn aku ar perut owg len kot huuu...

[fadlah]
cehh org itu sgt xbrtamadon ape da gelak at least ckp ar cian awek cun neh kek dia jatoh pon xpasan..hik3...

[jard]
owhh indah khabar dri rupakah??muahaha tpi siyes sdap woo menjilat jari kaki..

[anem]
owh trkantoi d ctu..sila2 meh mkn ade lgi sesudu je huhu..

[ina]
owhh anda sgt memahami diriku ini..maceh kerana sudi mengingatkn knangan lama muahahha..

[azuan]
muleh2 manyak pon xpe...meh jadik bopren aku dlu wahaha...

[trubukmasen]
owhh jgn anda merisaukan diri kalo saya menjadik bini anda nescaya saya akn menjadik sorg yg x pelupa..utk anda sahaja muahaha...

[farhana]
aiyakkk..oke2 sharing is caring kan??kan??haha

Kuwe said...

peh.

ni kalo org jumpa kek tercicir tuh.
pk 2x jugak nak amek ke tak.

tak buat report polis ke?

bias® said...

cicir lah tuh...

ezany said...

ntah2 bkn tercicir.. tp kena curi.. haha..

imHepPie said...

[kuwe]
huii musti arr da wat..pulish kene wat siasatn scepat mungkin sebelom itu kek hancuss..huuu

[bias]
cicir di tgh jalan @ cicir di pewot org hik3...

[ezany]
huuu..sapakah yg tidak menkesiankan diriku ini..

EIPUL said...

huish. sedap gila kek coklat itu. kekah lah sikit kat kekawan. Hihi

imHepPie said...

[eipul]
muleh2..bak cni seploh hengget muahaha

messyremo said...

kek ke ni?

mula2 aku tgk cm gambar belacan jer..haha

imHepPie said...

messyremo

owhh sampai ati kamoo..waaaa!!!

edda(",) said...

ahhh.. sdapnye kek coklatt.. i likeeee

khucaie said...

kek ke apa tu?macam..macam... :P

hidayah said...

ni wat den lapo ni

eyra said...

post kat iera
iera sukaaaaa sangat kek coklat
especially cupcakes !
;D

imHepPie said...

[edda]
hmm me likeee it too, tree, for..hik3....

[khucaie]
mcm2 aznil ke mcm2 ada??muahaha..

[hidayah]
lapo ehh..meh cni nak suap hihihi..

[eira]
nak eh??bak mai 10 hengget haha..