.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

~RojaK caMpuR sEpLoH~

Sunday, August 30, 2009

::salam::

nah amek neh rojak campor berbaur tagged muahaha...



TAG REMAJA KOMPUTER



5 Perkara Yang Anda Suke Tentang Bulan Puasa

  • Ley tgk org xposa nek van jenazah wee~~
  • G trawih walopon 8 je ngeh3..
  • Dpt berdiet di siang ari n mlantak xhengat dunia di mlm ari
  • Nengok org resah glisah xley smoking *padanmuke*
  • Xde setan mau menggoda lagik

5 Perkara Yang Best Masa Bulan Puasa

  • Makanan bapak manyak tyme bukak posa
  • Boley mangun tdo lewat tanpa kemarahan mak ngeh3
  • Mengkurangkan asap rokok yg hampeh..
  • Mandi sambil tido bawah shower nyaman woo
  • Nengok iklan waktu berbukak kt sabah srawak besh2 awal dowh..

5 Jenis Makanan/Minuman Yang Wajib Ade Masa Berbuka Puasa

  • Ayaq paip
  • Lobster masak kicap
  • Nasik sparuh masak
  • Itik panggang pulang petang
  • Petai masak lomak cili api

5 Perkara Yang Wajib Anda Lakukan Sebelum Berpuasa



  • Wat list menu bukak posa ngeh3..
  • Kira brapa ari lagik mau raya
  • Nawaitu.....korg pon taw kan nk bca cemana
  • Pikir alasan pe utk x posa huahua
  • Rokok dlu barang 4-5 kotak

5 Cerita Best/Tak Best Puasa Anda



  • Besh : tetiba je 36 saat sblum berbuka kantoi bulan mngambang lak huuu…
  • Besh : trsenyum dlm semayang bila tok mlatah dgr bunyi mercun tyme semayang trawih..
  • Xbesh : xdpt nak buang habit nak korek idong spanjang ari hik3..
  • Xbesh : nengok budok2 dok tayang mkn depan aku..sekeh pale sorg2 bru taw..
  • Besh : mengeshoping utk raya..disponsor by mak wahaha..

5 Orang Yang Terpaksa Bocorkan Rahsia Puasa Diaorang





Tag zaza



1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Tak Secantik Pelangi...

Nape??sbb aku suka pelangi..tpi aku xdela secanthek itu pelangi yg org slalu puja2...aku cuma org biasa yg gila berblogging..gila jiwang aku cehhh



2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://akudansesuatu2009.blogspot.com

Hadoyai..sbb blog neh tentang aku, tentang sesuatu n dilahirkan oleh aku pda 2009…sonang cite..



3)Apakah method penulisan dalam blog anda?
cam tajuk entri aku..rojak campur..nyum2 mmg sodap..tpi more to my life kot..sbb aku suka mencherita apa yg aku rasa cambesh….kot..

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
huiii…sapa yg memandai mengajukan soklan ini padaku..dussyuummm nah amek sbijik..wahaha xmo2..aku cyg belog ini..wat masa nih belog ni adela chenta atiku wuuu...cayala mimie

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
erkk zaza..very da sory kinda blur bout u..xkenal sgt tpi taw dia neh chumel...jom kenalan jom ngeh2..



6)Senaraikan 10 orang yang akan anda TAG. (8 dah ar)

© cik riena

© inchek hemy

© cik yaya

© inchek kuwe raya

© cik fitriah

© inchek bingkai batu

© cik biskut

© inchek eipul

Tag Riena



    1. copy award ini utk diletakkan dalam blog anda


    1. nyatakan 6 faktor menarik tentang pemberi award ini

© kasut ngn henbeg addicted

© minah blue ngeh2

© chumel

© jdik cover girl utk magazine teengirl ngeh3

© hav a chumel belog

© huhu daku x bape knai sgt..sowi eh riena..nnti kita kenal lagik jum2


    1. setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta / hobi diri sendiri

© suka tido

© suka makan manyak2

© gila blogging

© maseh mencarik ngeh3..

© gila melalak x hengat dunia

© mau kawen sama inchek Johnny depp

© gamerz addicted

© sgt kedekut jdik jgn memandai mntak aku blanja

© xcun tpi talak sombong


    1. pilih 10 orang penerima award & describe tentang mereka

© bro_mie (chekgu ngajo kt endau kot)

© cik nad buddy (clazmate cyg)

© cik zaza cyg (erkk..xknai sgt la)

© cik remajakomputer (bdk suka berangan hik3)

© cik widda dear (1 geng dak kedah)

© cik najmie (geng kdah gk..terer speaking siott)

© inchek ikan trubuk (suka sama siti)

© inchek penyapulidi (addicted ngn brg2 tesco ;p )

© inchek kojack (mat rempit..aku pon tatau tgk profile dia je gmbo moto huhu)

© cik yanie putrajaya (sis marpoah yg chumel)

notacapkaki : sempot aku wat tagged neh..pada korg2 yg terkena..sowi deh!!

12 conTenG baLik!!:

sharamli said...

pergghh...
rajin t0l jwb n0h cekgu kita s0rang ni

hidayah said...

huhu. gila la wanie, banyak tu ~~

tahniah! hihi =))

yaya pun ada. ni SAYANG ni. ^_*

hah, yg org gelisah taley smoking tu stuju sangat!! padan muke depaaaaa

myQza said...

hari menjawab TAG

GRuNGe said...

Wah, rajinnya buat tag. Saya masih banyak berhutang tag dengan orang.

Salam merdeka buat kamu. Semoga kita bebas dari jajahan minda kita.

green said...

hehe..akn dijwb..InsyaAllah..

imHepPie said...

[shafie]
besh main perang2 serang hendap neh hik3...

[ina]
kali nih aku lepas hg trkcuali ngeh3...baek kan aku..

[yaya]
cyg kamoo jgk hik3..

[bro grunge]
jom2 sambut mrdeka sesama..

[green]
oke maceh cyg..hik3..

oranglidi said...

hehe.. wa addict dgn barang2 tesko? hhe.. x aaa!

Fitriah said...

wah daku ditag!

i'll do it later k dear :)

HEMY said...

aku kena tag ke??demmm...tajuk aku dn sesuatu bukan diilhamkan sbb ko ada saka???ekekekekke

yoro okino said...

nak kena ambik yg mn nie?
satu dah laa
xlarat nak sume nie..pose lagi nie..huhuh

Anem Arnamee said...

salam yg,

rajinnyer dier..
uiks..nsb bek, akk takde yg.
muah..lalala

AiMaN said...

Haha~..
lawak tang TAG REMAJA KOMPUTER...
tersengih je bile membca..pandai bina ayat.. :)