.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

anGau ke saSau kO miMiE??

Tuesday, September 15, 2009

::salam::



aku adala aku...
...yang seringkali gagal menggapai bintang di langit biru ...
dia adala dia...
...yang tak pernah mengerti akan pengorbanan cinta itu ...
aku adala aku...
...yang mulai bangkit drp dibelenggu kenangan lalu ...
dia adala dia...
...yang takkan pernah lagi hadir dalam ingatan aku ...

beliau : weii yang ko tetiba jiwang nih pesal mimie??sengal...

aku : ahh sebok la kau!! potong stim btol la...dem..!!

beliau : ehh sapa eh dak 'dia' tuh????

aku : hohh wat tanya plak... nama dia kan

alamak..da nak suboh..semayang dlu ar....

31 conTenG baLik!!:

oranglidi said...

hahaha.. ni mesti entri time sahur ni.

jiwang sekali sekala dahla. rock kapak kena ada slalu.

Pais Mais said...

sape dia tu.. x takut kat aku ke??? huh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

kamu ok Mimie?

ihiks~

cheryna zamrinor said...

bukan angau or sasau mimie...kadang2 bila dah dekat nak raya macam2 perasaan kuar, kadang2 terjiwang...kadang2 terbengong pon ade:P

maybe mimie punye mood macam lagu aishah tuh:

" apakah surataaaaan...ailfitriiiiiii satu titik akhir...sekian lama bercintaaaaaaaaa..."

* sape kah yg sasau? me or mimie benarnye...ehehe...

cheer up, dear!

said...

>> angau menjelang raya

hehehhehe....

Aben said...

sapakah dia tu?
-ahahahaha....kene rejek arr...T.T-

♥ Cik NaD ♥ said...

usah dikenang perkara yang laloo.. :) be happy!

myQza said...

ini mesti berjangkit dari zaradgreat ni! ha ha ha

apapun.. cayalah.. sekurang2nya kata2 boleh bgi semangat!!

en_me said...

dah semayang blom.. uhuhu

Unknown said...

wah....syahdu terasa plak...kehkehkeh

widda_me said...

jiwang sekali sekala xpe..jgn slalu sudeyh..

pinat said...

nk join jiwang skali..ngee~

hidayah said...

adeiii...
mimi ni potong stim ah..
nak cite biar la habis sayang...

Anonymous said...

eh x tido ker?

ps;-sila amik kad raye diblogku..

imHepPie said...

[oranglidi]
yup sambel bersahur menjiwang lak haha..pa barang rock kapak..rock parang rock sabit la besh..

[pais]
mmg x takot ko..gi sound sket huhu..

[zara]
ermm insyaallah ok kot..hehe..

[cheryna]
hohh sapekah yg sasau..meh bersasau besama ahaks!!jom karaoke lgu aishah..

[sis yanie]
taw xpa..angau sempena raya..bermotif tu..

[aben]
ko kata aku ke kene reject..salah2 dia yg kene reject huhu..

[cik nad]
thanz buddy..huhu ntahla aje tensen gk kdg2..

[en me]
da..siap ngan dhuha lagik..

[~0~]
syahdu ke??cpt2 nangeh huhu..

[widda]
haha jiwang slaloo la besh..emo2 sket hik3..

[pinat]
meh join geng jiwang..sblom tu bak dwet yuran 1o hengget dlu

HEMY said...

ahaha...ko tak dapat2 idea lg ke??meh la citer peristiwa plg memalukan di hari raya ke..haaa

S@Y@NGH@SNI said...

angau ngan anak sedara lagi ker...

Fahim 'n Alin said...

halah.. malu2 nak cte kunun.. tuih..hehe

Cik Cookie said...

anagu sblm subuh??

EIPUL said...

kenaap ni?

macham sedih saje.

LOL

CikFarra said...

aih . wt suspen jek :D

Just_najmiE said...

cettt, tergantung siott...

Sesopie said...

bkan angau..sengal kowt.. si jiwang..hehehe..= )

Ben Sedqi said...

lailatul qadar dia dah mai!

sha said...

itulah gunanya ada blog sendiri...belasah je..
janji hati gumbira..beat it.

mamai said...

aku adalah aku
dan dia adalah dia
dia dan aku hilang begitu
aku dan dia tak mungkin bersatu

SwEetForEst said...

hehehe..best pe jiwang2 nieyh..opss silap2..hehehe..xpe layannnnn je.. ^__^

AiMaN said...

Wuu~..ade jiwang laa..
hukhuk~..
hmm..spe c die 2!?adoi!~..
sje je bg org suspent...
hrp lps neh xde episod lg,next is episod akhir..ngee~.. :D

messyremo said...

bahaya ni angau2 time sahur ni...

cepat ler sambung..
spe si dia tu~~

Anonymous said...

hai.. ingat kat pakwe lama ker??? terus terang jer la.. buat ape nak sembunyi...

imHepPie said...

to da [anonymous] itu...

haha ko dah kenapa??jeles ek..ko peminat aku ke...aku taw ko mmg jdik silent reader cni kan..

dahla weii aku knal la ko sape..aku x kaco idop ko so jgn kaco idop aku lgi oke????...smoga ko phm mende yg aku taip neh...