.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

keNapaKaH aKu diSeKsa???

Tuesday, September 29, 2009

::salam::

tahukah korg...

...proses mendietkan diri sambil beraya di kampung adala 14 ratus kali lebey seksa dari saket gigi ...


dan tahukah korg...

...wireless kt maktab tetiba je beroperasi dengan cemerlangnya selepas sminggu membeli broadband brharga 249 hengget adala lebih saket ati dripada tgk kekasih ati curang ngan kawan baek sendiri MySpace...



hohhh..dem!!!

*ala inchek wireless..xkan farmville pon nak blocked..kedekut tul..camna mau berkebun neh??*

40 conTenG baLik!!:

sharamli said...

eleh..xyah gatal2 nak diet...

Wanita Itu said...

owh yang diet tu mmg seksa hikssssss..

sI tEDI said...

oOOOOOOOOOoooooooooooo.. Iye ke??? Baru aku tahu!! Isk isk isk!!

Farhana said...

Hoho.. Nak diet gak ke.. Jom joging pagi esok.. Mangun kul 5 pagi okeyhhhhh.. =p

Dia tak kasi brkebun laa tu maknanya.. Soh kamu pi baca buku.. Hahaha.. =p

imHepPie said...

[sharamli]
elee jeles la tu takot org lgi kurus dri dia kan...

[sis wanita itu]
seksa kan??jom diseksa besama haha..

[tedi]
bru taw eh??xpe2 nih info terbaru ko dpt ilmu bru arini..

HELAS said...

woow. pengetahuan am yg baru... :)

nazatul shima said...

er~ nape ko teseksa smpai cmtu skali?isk2..

Kartika Amira said...

diet? i think no need sis. hehe. agak agak berape kg? saye berat 50 tapi nampak kurus. sakitnye hati.


laa main farmvilee rupenye. hehe. tak reti lah nak berkebun. huhu

misz benida said...

aku pon proses mmbuang lemak2 satay,lemang,nasi..hahaha
ala,jap je wreless tu ok..
nti dh x0k ko blh trsnyum lbar..
haha..aku jahat.

imHepPie said...

[farhana]
jum joging sesama..pastu bantai nasi lemak 4 bungkus eh...

[helas]
sila catatkan dlm diari anda oke??

[nazatul]
inilah kesah idop sorg insan yg terseksa ngeh3..

[kartika]
no need??adehla nk gak 50kg tuh..x aci wuu..

[misz benida]
aku suka kata2 jahat ko tuh wahaha

mamai said...

diet kena ikut cara yang betul buka diet pasal takut nak makan nanti lain yang jadai

sophie said...

nape nk diet2 tme rye?mmg r seksa..

sophie said...

nape nk diet2 tme rye?mmg r seksa..

arque said...

i have no idea! ;P

Afzainizam said...

Salam aidilfitri klu tak terlewat dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
biar lah orang nak kate ape... teruskan usaha... bukan senang nak diet tapi klu dah berhasil baru mereka semua tau... bukat kerana ape diet ni mengurangkan risiko penyakit... tapi bila dah capai tahapnya kekalkan ye.. berusahalah secara berterusan... thanks laway blog aku ye... marhaban orang pompuan hari ni dah lepas lah...

imHepPie said...

[mamai]
kalo diet sbb nak dpt laki ensem lagi kaya boley??hehe...

[sophie]
sbb raya la mkn paling manyak..lemak pon cpt je membiak haha..

[aque]
no idea...tdola..lalala~~

[afzainizam]
thanz 4 da sapot..slamat ari rya gak...mna dwet raya neh???

Pais Chaos said...

sakit perut lagi seksa!! lagi2 dalam perjalanan jauh.

Fyzal said...

part yang broadband tu.. memang betul punye sakit hati.. perrghhh..

masih selamat hari raya :)

oranglidi said...

14 ratus kali tu macam mane??

hehe..

wireless gune wayar x?

cHeRyNa PiReS said...

nieh nak diet apasal nieh? ade plan nak kawn ke? raya2 diet plak (cehh..pedulikan setan gomok nieh cakap ye! saje nyakat)

* ok dah broadband? mesti sangat hepi kan?

Solehah said...

hehe..siann..kalo lebih sakit drp sakit gigi, isk sunnguh2 menayakitkan tu..

khaizarien said...

"wireless kt maktab tetiba je beroperasi dengan cemerlangnya selepas sminggu membeli broadband brharga 249 hengget adala lebih saket ati dripada tgk kekasih ati curang ngan kawan baek sendiri "

sy sokong =)

syah shah said...

owh, bila makanan best-best terhidang di depan mata saat mahu berdiet memang adalah sangat seksaaaa... Huhu~~

ezany said...

jual jer smula berukband tu.. hehe..

siti murni said...

mmg la susah nk diet musim raya ni dik oi.
'berukband' ku slow lately, susah nk jenjalan blog kwn2..huhu. lg sakit ati..

b'dol plangi said...

alaa..

ni misti tiap2 malam ngadap bulan..

sambey nyanyik mendayu2..

mcm cite penarek beca..

hakhakk!

-niesa amer- said...

gosh. diet mmg susah. raya mmg sng je nk gemuk. pastu mula la kena kerja keras nk diet.

diet adalah lg susah bila ada gastrik, humph.

imHepPie said...

[pais]
alaa goda la drebar bas tu suh brenti tpi jln..

[fyzal]
slamat raya...taw xpa mmg saket..tpi xpe kalo kekasih x ensem...

[oanglidi]
wireless mmg la guna wire...ape punya soklan ko tnya..dak kecik pon tau..14 ratus kali tu cam ko tdo x bgun2 3 bulan..

[cheryna]
ya mau kawen tu la pasal mau berdiet..xmo laki lari lalala~..

[solehah]
yup mmg sgt saket..baek cabut je gigi tuh..pakai yg palsu wawawa..

[khaizarien]
sukung??bagus2 nnti i bgi dwet raya k..

[syah shah]
pejam je mata xdela nmpk mknan terhidang dah ngeh3..

[ezany]
beruk jual x laku..

[siti murni]
kamoo pakai beruk cap ape??

[b dol pelangi]
apekah?????aku layan dangdut je..

[niesa]
diet senang bila da tua2 nnti mmg x lalu mkn haha...lgi senang kalo patah ati laki kawen 4..

Liliyuli said...

kalau tak leh bekebun guna wireless..guna la pulak berukband tu lak..sayang kalau tak guna..rugi woo mahal tu..ekeke

syah shah said...

pejam mata memang tak nampak... tapi boleh tahan ke terbau-bau dan terbayang-bayang kesedapannya?? har har har har har :P :P

Firol said...

diorang tu tak nak jadikan malaysia negara pertanian kot..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

diet tp terseksa..baik jangan beb...
hahhahah.....

FV memang sengal 2-3 hari nih....hadoi....

F a N T a S Y said...

hoho.
nak berkebun kat farmville jugak la
menjana pendapatan

azuan said...

betul ke..
nasib baek ak tak yah diet..hoho

imHepPie said...

[liliyuli]
berukben da kasi akak pinjam lorr..hadoyai..camna nak kurus nih kalo x bercucuk tanam..

[syah shah]
kita tutup idong skali la..amacam??ada brani??haha..

[firol]
taw xpe..x bertamadun sungguh isk2..

[sis yanie]

kena terseksa gak baru leh dpt lak ensem, kacak lagi begaya dtambah ngan kaya..

oranglidi said...

cis

imHepPie said...

[oranglidi]
say cheeeseeee...

arnamee said...

eheh. ciannyer. dah okke da?
lalala..

dik, dwet ayer.. akk dah hbis (kan) ..tet.;p

messyremo said...

apasal ramai suka main kebun2 tuh..

best ke?hehe

mesti dah kaya kan?
jum belanja aku..hehe

imHepPie said...

[sis anem]
ala apsal sis abeskan wuuuu...

[messy]
blanja ko??kalo aku kaya berkebun tu aku nak sedekah kt ank2 yatim dlu...lalala