.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

KoraNg peNaH x??????

Thursday, September 10, 2009

::salam::

penah x korang... : edisi raya...


1. penah x korg...
-->bgun makan sahur sambil mata pejam


2. penah x korg...

-->dulu tyme muda2 dpt kad raya ada pantun suh balas balek..pecah kaca pecah gelas pecah pinggan pecah rumah bla..bla...isk


3. penah x korg...

-->dpt kad raya siap letak dwet 5sen kunun2 jdi dwet raya???


4. penah x korg...
-->tetiba je dgr org tua melatah kt surau or mesjid sbb trdgar bunyik mercun or meriam buloh???


5. penah x korg...
-->sebok berebut remot tv ngn adek bradek sbb nak tgk citer yg besh2 tyme raya??


6. penah x korg...
-->compare ngan membe sapa dpt dwet raya paling manyak taon tu???

7. penah x korg...
-->rasa kekok nak mkn d pgi raya sbb da besa posa???


8. penah x korg...
-->pegi braya umah org tpi xmo makan pe n xkan blah smpai makcik tu bgi dwet raya??

9. penah x korg...
-->......................... (aku x penah pon!!!)


...wei menda aku mrapu neh!!...
...ntah aku pon tatau maen tulih je apa aku nak...
...keexcitedan nak balek umah membuah-buak...
...slamat ari raya maap zahir batin...
...hwaaa...

notapakaki : smua d atas adela aku penah kecuali nombo 8 n 9..apekah???

21 conTenG baLik!!:

myQza said...

1. pernah

2. pecah kaca pecah gelas -pernah

3. pernah

4. x pernah

5. x pernah.

6. x pernah

7. x prenah

8. pernah

9. ..... pernah

muehehehehehe

oranglidi said...

hahaa..wa pernah nombor 7 tu.

Pais Mais said...

aku penah main meriam buluh pagi raya!!

sharamli said...

xpenah p0n..
bdk2 c0mel mcm i mn penah rs cmtu..
muahaha

Anonymous said...

xpernah punnnnnnnn............
hahhahha...tapi pernah x ko hari raya..pkai baju yang lain..tapi warna yang lebih kurang untuk tempoh 4 tahun???aku kena beb..

en_me said...

ammvoiii akak mimie yg jeliterr tewwww.. ehehe, salammm 7 likurr dr me dikejauhannnns

teuku@ceh said...

nombor 8 tu paling pernah aku lakukan sampai skarang...wawawa

TerubukMasin said...

semua di atas..
gua tk penah...:p

said...

:: bgun makan sahur sambil mata pejam::

baru terjadi kepada diri ku

(T_T) hu hu hu

Just_najmiE said...

muahahaha.. sgt pernah!!

AiMaN said...

kebayakan pernah...tyme tecik² dlu..tp,n0.9 tu ape!?main mercun!?
terima sms ucapan raya dr secreat admire!?Hehe~.. :D

Murni Alfathunnisa said...

6 out of 9...mmg penah..x dapek dinafikan laiii..

Ben Sedqi said...

macam pernah....tapi di mana yah?

imHepPie said...

[tedi]
weii no 9 ko penah wtpa??konpius aku wuuu..

[oranglidi]
eh xkan ko kekok kot [cam lembut lidah je] pgi raya..kan pepagi tyme posa pon ko sarapan gak kan??eleeele malu nk ngaku la tuh..

[pais]
alaa...aku lak makan lemang dlm buluh lemang d pgi raya wahaha...

[ina]
adehh..weiii rugi woo x penah..ilang satu nikmat idop..padan muka haha..

[irwan]
aiyak..stakat neh tu xpenah lgi kot..lagik sadis x penah pilih bju rya sendri..mak yg pilihkan dri tecik smpai la beso hehe...

[en me]
mana de jauh kan kta dekat je ne...ececee xmola jauh2 hik3..

[teukuaceh]
seb bek umah kita jaoh..kalo x kopak ar ayah aku nk bgi dwet raya haha..

[TM]
ko pon cam ina gak..sian..zaman kanak2 ko sadis ek???wahaha

[sis yanie]
tu yg bley jadik minum susu budok tecik tu eh??haha..

[najmie]
weii hg penah pe???penahkah......uuuiii

[aiman]
ahaha..men mercun??sumpah x penah maen..mercun bawang branila..yg len..hadoyai xmo2...

ucapan raya secret admirer???erkk xpenah pon..awk bgi la lalala~~~..

[siti]
haha..besala budak2 tecik kan..mana taw menda pe lagik..

mazhad said...

3 4 6 7 xpnah.yg len pnah.nice post.

imHepPie said...

[mazhad]
alaa xkan xpenah kompare dwet raya ngan membe...x syok ar cenggitu haha

ezanykun said...

sume pernah.. yg last tu jer tak..

bias® said...

pern...ah! selamat hari raya!

Meooo Comicore Club said...

wah, last2 tue...

pernah kah ehem ehem yer :p

oranglidi said...

woi! woi. fitnah!! hahaha..

siggplus said...

kakak aku kalau bagi duit raya, mesti ada sen2..kalau dia nak bg rm20, dia bagi rm20.43 sen..macam aram..heh