.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

aWak bUaT sAya GiLa!!!

Monday, July 6, 2009

Entri nih adala sambungan drpd entri lepas ~Ni seMua SeBab aWak!!~

AWAK...
Awak x kesah kan kalo saya nak inteprem awak..
Biar satu dunia tau kesah chenta kita kan??kan??


...awak igt lgik x...
...saat2 awal perkenalan kita (awak x encem lagik)...
...x sangka da 2 taun kita bersama kan awak...
...masa mula kenal awak suke maen au cakk ngan saya...
...malu saya tau...

...eh mana gigi awak...
...awak xde gigi baru saya prasan...
...hahaha cian awak kan...
...camna la saya leh sangkut ngan awak nih...

...awak...
...awak marah ek saya kaco awak tido...
...sowie ek...
...tetiba je rasa nak ajak awak gi dating time tuh...


...dulu awak suke tido nganga...
...kalo berdengkur satu umah leh dengar...
...tapi skang awak da tido sopan...
...ntah nape ntah konpius saya...
...musti aritu ada masuk lalat kan...

...nih pesal ngan saya pon nak tutup aurat nih...
...sejak bila awak memalu ngan saya lak...
…pahtu…
...ada ke awak gi ukur helmet tu ngan pembaris mak saya...
...taula awak tu bakal jurutera kan??kan??...

...rajinnya awak sapu umah...
...saya da agak...
...awak nak amek ati mak saya eh...

…banyak lagik gambo awak saya nak inteprem…
…tpi takot pompuan len berkenan kat awak lak…
…kang xde can la saya…
…awak tunggu saya balik eh…
…nanti kita gi dating lagik tau…


*awak wat saya GILA tau pikirkan awak ari2..hohoho
**SAYANNGGGGG AWAK BANYAKK2......
**dedicated to Mr. MOHAMAD FIZREEN SYAHMI...wink wink!!

10 conTenG baLik!!:

♥FaTinFazLan♥ said...

hik3..hampeh betulll..
ingat kan aper..~!
dush..dush..dush..!!!

imheppie said...

fatin..huhu..
da mula tergila2kan dia ...hukhuk..
kita pon ada hero gak cam awak..
wahaha

SCHAKEYRA said...

wahahahha..tak comey sungguh muke syahmi masa awl2.. btui ker tu gambo dye.. mana gamba baru bebanyak??

Anonymous said...

erk cikgu, tak comey pun budak tu...

GRuNGe said...

wakakaka, saya pun suka. Ailikeit.

imheppie said...

schakeyra : gambo baru pon sama gak xchomel..tpi peragai dia tetap chomel..hoho

anonymous : x comey pon xpe janji prangai dia beshh...xkesahla kalo x comey pon..xkan comey bru leh suka kan..hohoho

grunge : u like it??like me or him..wahahahaha

SCHAKEYRA said...

Anonymous that had posted the comment on July 6, 2009 10:10 PM..

Lain mata, lainla nilai cantik dan comelnya.. kalau rasa tak comel, tak pyh tgok, tak pyah judge.. wud hurt others feeling jer.. plus, u never know him well.. kalo judge pakai rupa ajer... mmg r.. no wonder la, manusia skang byk skali beauty without brain!!

imheppie said...

schakeyra @ sis : stuju!!!

♥FaTinFazLan♥ said...

A.N.O.N.Y.M.O.U.S--->
rasanya budak yg hatinyer suci xdak pon dok sebuk nak kata u comel ke dak..tapi heran..org yg dah besar panjang..dah ada akal yg sempurna sibuk nak kata budak yg hatinya suci bersih xcomel..nape awak comel ke???

ekekeke..~kalu x suka..xpyah tegok..
tapi kalu dah nak tgk sgt..xyah komen..blah la trus..menyakitkan hati betolll...

hohohohoho..cekgu..ampun...
saya ne bab budak2,xsuka ada org kutuk2..tambhan lak i2 kan heroo kamu..hua3

imheppie said...

hak3...
btoi2 tu cik fatin kan??kan??
ade ke nak komen bdk xcomei..isk3..
tenkiyu2 suport i hik3...
cyg cik fatin manyak2..hihi