.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

~KuRa2 yaNG nGeLat~

Friday, July 24, 2009


1. Pernah melihat kisah kura² dan arnab?
..:xpenah lgsung huhu cian kan..isk3..erkk tipu!!penah kecik2 dlu:..


2. Kenapa watak kura² dan arnab dipilih?
..:stuju ngan cik nad coz comey hak3 pastu ske ati la tukang cite tuh nk pilih tu kan cite dia..kalo aku pilih arnab n kambeng ok gak kan:..


3. Anda suka jadi kura² yang kurang laju? or arnab yang lemau?
..:musti ar arnab tpi bukan lemau juz ske titow je cam aku hak3:..


4. kenapa ending, kura² yang menang?
..:nak dijadikan cite kalo x kompen ar cite tu xde moral hihi ekceli nak bg pngajaran kt dak2 kecik la jgn ptus asa kan??kan??:..


5. Dimanakah terletaknya kekuatan kura².
kuat ke??ketuk pale je toing toing trus masuk umah haha. tpi aku pnah dgr kalo dia gigit dia xlepas smpai bunyi guruh kot ntahla..gigi ar kuat:..


6. Punca sebenar arnab kalah?
..:erkk mane de pengalah sume adalah pemenang kan *tiru ayt Vince hak3*:..

7. Jika arnab yang menang, apakah tajuk cerita yang sesuai?
..:cayalah gua memang terer:..
8. Nak tag sape je?
..:my sis schakeyra:..
..:cik fatinfazlan:..
..:cik sarah:..
..:encik azuan:..
..:encik arby:..
..:encik grunge:..
..:sape je yg bace nih!!:..


**tgk gambo tuh mana aci kura2 tuh ngelat huk3...

4 conTenG baLik!!:

GRuNGe said...

Alemek, kena tagged lagi. Insya-Allah, saya cuba buat yea. Dah 1001 tagg saya utang ni. Kamu apa khabar? Sihat?

DaliaLiyana said...

perghhh..rajin tul tag mengetag ek...hehhehe....

imheppie said...

mr grunge : xpe bior lambat cam kura2 asal slamat dahla..sehat je...hik3...mr grunge lak pekabo???

dalialiyana : hehe..bkn rajin da 1st tyme kena tag xcited sket hehe..nak wat sila la jwb hehe

imheppie said...

mr grunge : xpe bior lambat cam kura2 asal slamat dahla..sehat je...hik3...mr grunge lak pekabo???

dalialiyana : hehe..bkn rajin da 1st tyme kena tag xcited sket hehe..nak wat sila la jwb hehe