.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

jGn tiDo LaGi

Monday, October 26, 2009

::salam::

...bsok nak submit mlm nih bru terhegeh nk buat esemen...
...padan muka????...
...weii inila style namanya...
...barula idea mencurah2 ke ladang gandum...

...gambo aku tyme camping...
...cilok kt fb membe sowie eh aiza...



...memula sampai wat khemah walopon hakikatnya tdo surau...


...pemeriksaan pagi..kaco tido btol...


...wit da gajet tripod letak peralatan...


...da gurlz in sekawan kuning..teka mana saya??ahaks!!...


...selamat diijabkabulkan diiktiraf lulus...

...erk ade sesapa nk teman aku x...
...tetiba seram la plak sensorg...

35 conTenG baLik!!:

adie said...

biasalah tu..bila ade pressure baru syok buat keje.

kawie2020 said...

hehehehe.. nak abg temankan... nak abg pakai topeng edward cullen x? hahahahahaha....

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

BESH NYEW!!!!!!!!!!!!!!!
TERINGAT PULAK MASA JOIN PLKN
MASA BANGUN PAGI LA YANG PALING NYAMPAH..
NAPE SERAM???

Anisa said...

hohoh
aku pun jenis yg last minit wat saimen

cool la gmbo camping ni
teringat lak zaman skola join pengakap
hihihi

myQza said...

seremmmm...:P

JMR said...

wow..cam best je camping nih..rindu la plak nak g camping..

apan lee said...

bercamping.hebat!tanda kanak2 sehat! ;P

Anonymous said...

baik takyah camtu! tido masjid sia2 tol!! kalau aku aku tom tom bak! guru pelatih tu! ARGHH!!! tiba2 stress! lak huhuhu...

aku dulu masuk bulan merah! (apoa nak nama dia! ah2 sabit merah huhuh)
aku masuk tu sebab tak leceh nak kena belo mcm2..

Anonymous said...

wah2 selamat diijabkabul ;p

PuanPepel said...

mai2..aku teman hang.....
tp msti hg tamo.. sat aku ajak edward n da geng...hehe

Amal said...

ko usha la blog lumut..
ade entry hantu.
best!
hahaha
mesti ko terbayang muka seram2 time buat assgnment!=D

Anonymous said...

aktiviti lama ker??

last minit wat keje memang produktif...

oranglidi said...

wa dh tiduurr

chokio_nia said...

meh aku teman ko wat keje..
stu je..jgn pandang blakang okeh..haha

widda_me said...

hahahah...saya pun tak tdo lagi..nak study takde mood..blogwalking jap

Pais Mais said...

malas lagi!!! kan da serabut..haha

joegrimjow said...

kemah sini
balik terus jadi kemah
2 org satu kemah

imHepPie said...

[mr penyubiru]
taw xpa mmg bila pressure idea mencurah2..

[kawie2020]
huhu mestila nak abg temankan beserta topeng edward wahaha...

[bulan itu kamu]
btol la bgun pagi paling xbesh..ntah tetiba je seram hooo..

[anisa hang tuah]
ko skola je pengakap..aku nnti pas mngajar pon still pengakap..skali berpengakap slamanya terperangkap..

[si tedi]
suasana mlm itu menseramkan btol..

[JMR]
nmpk je cambesh padahal xbesh pon huu..

[argue]
hhaha taula aku kanak2 ribena yg sehat walafitat jeles eh..

[boneka x saket]
oit ape lak tdo masjid sia2..ayat ko neh...aku ley buat qiamullail taw huu..

[ftyhahh]
ahaks!tersasul lak wakaka..

[mier@merr]
taw xpa kalo stakat hg x feel la..ajak edward bru feel..

[miss siv]
aku da tgk tdi tu yg keseraman makin menjelma tuh hoho..

[fatt chin choy]
aku mmg produktif lalala~

[oranglidi]
yola da tdo..aku taw da ko kan slalu ngigau kencing mlm...

[chokio nia]
haihh kena pandang blakang..lgipun blkang aku dinding hik2...

[widda me]
aku terikut ko la neh tetiba xde mood..haa ko nye pasal...

[pais chaos]
mana de malas cuma aku produktif tyme las minit je hik3,..

[joegrim jow]
erkk apekah aku x paham llgsung..

Solehah said...

bestnya perkemahan mcm tu..

cybernetic88 said...

wah best. meh biar i teman. haha.

sharamli said...

w0it.....
mmg sgt2 style la tu..keja last minute...hu3

NS said...

buat keerja last minit baru malaysia namaya haha

oranglidi said...

woi! kncing menda plak ni? cis.

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

lama dah x join xtvt berkemah nih... sejak dah ada rumah nih... tak de le nak berkemah sangat...huhuhuh

imHepPie said...

[solehah]
ekceli xbesh pon nmpk je cam besh haha..

[cybernetic]
uiks..meh2 sila temankan..

[shafie]
wuuu camping sgtla terxbeshnya..

[sharamli]
mmg la da sebati dlm diri nih sejak azali lgi haha

[nobuta]
tula semangat 1 malaysia kan..

[oranglidi]
uih salah eh..abis yg peta atas bantal ko byk2 tu mende..ahaha

[pokcik .blogspot.kom]
besala idup menumpang skali skala kena khemah la..tunggula kang da kaya bru org bli umah wuuuu sadis

HEMY said...

haha..lama dh tak wat aktiviti ni..last masa form 5..ada persmbhn group lak malamnya kan.mmg best

zhrhtoodem said...

wah
dah lama tak buat gajet tripod tuh.
haish.
rindu pulak,,

Kojack de Alloohaa said...

tepuk..tepuk..tepuk..tepuk..tepuk pengakap..tepuk..tepuk adeh bpa byk tepuk daaaa...

lieya orange M.I. said...

...gila style buat assignment tu...=D

Bro Framestone said...

nk bro temankan ke he...23x xpe la.. mestid ah siapkan assignment tue kan...

wow best camping gitew... klu bro la kan... dari 1st sampai last mahu lepak dalam khemah je la

out of topic--> tertipu ape ek he..23x bro xde tipu ape2 pun kat sinie

www.broframestone.com

SwEetForEst said...

hehehe..sweet pon suke wat keje last minit..hehehe..pastu dok tensen sbb x ckop mase nak siap kn..hehehehe...

said...

++ teringat time pengakap puteri time skolah rendah....siap pakai sket kaler blue black...

seksi yu....

muehehhehe ++

Nor atau Nad said...

cnclusnnyer ciap x asement tuh???

Murni Alfathunnisa said...

kite dgn tradisi last minute...hehe..common dah. sy pun kdg2 wt keje last minit gak..

oranglidi said...

cis.. xpe2.. lu pitnah wa..