.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

akHirnYa keMbaLi ke PanGkaL jaLaN juGak

Wednesday, November 25, 2009


::salam::

...live from mekdi The Mall...
...mlm neh akan balek umah...
...heaven!!!...

...spanjang wekend nih happening!!!...
...kompom joli x hengat dunia...
...duit terbang melayang2...

...kat umah line tenet xdak kabel kene curik...
...cilakak!...
...eh sory ar kalo x jenjalan blog...
...nnti aku qada eh...
...babai...

...eh slamat raya...
...sila jgn buat2 lupa dwet raya aku!!!!!!!....

43 conTenG baLik!!:

sI tEDI said...

selamat hari raya mimie :)

Hisham said...

slmt ari rye aidil adha...
lame tul u x jnguk blog i kn...ist ok...

Fyzal said...

selamat beraidiladha

LORD ZARA 札拉 said...

jaga diri kamu baik2 sayang~

akan merindui kamu!

Rowena Chasez said...

selamat hari raya aidilahdha..;)

[z@ck] said...

slamat hari raya korban too..
=)

niesz said...

salam aidiladha yer..
simpan kan wit raye tuk niesz gak tau..hihi..

sharamli said...

j0m wat reuni0n nk?

anakcikmad said...

selamat hr raya~~ ;p

JMR said...

kena bg duit raya gk ker?..iskkg..igtkn bg daging lembu je..

ezany said...

boleh2.. jom sama2 buat duit raya.. hehe..

mier@merr said...

camat ari raya.. :)

kawie2020 said...

selamat hari raya...

x bg alamat umah kalau x aku dh gi raya kt umah ko.. huhuhu...

hans said...

duit raya mana ada time raya haji
adoi

misz benida said...

nti aku taruk dgg,hati,perut lmbu dlm smpul rya ye..jgn lupe ksik kt mak ko..msak sdap2..hehe

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Sorry lama sangat tak ziarah blog kamu ni… dah banyak yang entry yang tertinggal nak baca… ape pun kami tetap masih menziarahi blog kamu sebagaai tanda nilai satu persahabatan yang telah lama … sambung kembali persahabatan kembali… dengan respond anda….

pijah@hakuna said...

slamat ari raya.
raya aji dapat det raya ke? kalu centu nak g beraya ah.

chokio_nia said...

haha..larat ke weh nak qada??btw bes ah balek uma..nak ekot!!

i'msosupernotcool said...

slamat ari raya..

~0~ said...

ish...mana ada duit raya la...da tua bangka..hahahha

cHeRyNa PiReS said...

boleh qada2 ek?

selamat hari raya aidiladha:)

nabilah_2908 said...

selamt hari raya... :)

menu apa raya kali ni..?

mamai said...

gayer aji pun nak kena bagi duit raya juga ker

relevan said...

Salam aidilAdha mimie..nak duit raya silalah kerumah uncle...heh!

░♥si lampu neon♥░ said...

amboi kat mekdi rupenye samat beraye di mc d ;)

Farhana said...

Hamboi.. Joli sajek mntang2 cuti.. Jelesss sunggoh.. ;p

Duit raye dah bank in.. Sila check.. Haha..

Framestone said...

duit raya???
ade ke he...23x

ade contest di blog bro

www.broframestone.com

aloy_paradoks said...

ari ni aji selamat..

en_me said...

sonoknyerrr.. ehehe

abcdeF. said...

salam aidiladha :)

YobSumo said...

dah tak sayang duit ke? terbang melayang layang nampak.

HonEyBuNNy said...

slamat ali laya gk..wahhh..sakan heh berjoli...hiihi

EIPUL said...

oh, salam perantauan dari aku kat Miami. Miami mimpi. Malaysia je kot. Kahkah

Ko buat korban ke? Poskan aku daging lapah. Haha

Cik Cookie said...

wehhhh....duit raya mn ada peruntukan utk raya aidiladha.

akiN aMar said...

Salam Aidiladha cik pelangi..;)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

patut ler lama tak singgah kat blog kak yanie.....

hehhehe....

take care....

pauhputik said...

sapo la rajim gie curi kebal tuh

dop respek ore lasum

kalu jupo pakat katop rama2 wie mapuh

zamfadliez said...

slamat ari raye gak..huhuh...aku bukn xnak bagi wit reye,tapi xder org bagi aku wit raye..t aku dpt duit raye org bagi kite cutting 2 ok:)/??hahah..adioos...~!

zamfadliez said...

slamat ari raye gak..huhuh...aku bukn xnak bagi wit reye,tapi xder org bagi aku wit raye..t aku dpt duit raye org bagi kite cutting 2 ok:)/??hahah..adioos...~!

miSs s!v said...

duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!
duit raye aku!

siti murni said...

me too..
dah 1 week over baru sempat nk singgah..
selamat qada nt..hihi

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

ni dok bersiaran dari mekdi tak balik2 umah ker?

hahhahhaha

pakcik kordi said...

aiks?entry lama ni waks?bl nk update ni...=)