.::jGn naK seGaN2 kLik eh::.

ciRi LelaKi iDamAN uTk jaDi suAmi??aKu x mEmiLiH...

Monday, November 23, 2009

layan tag by FANIEKA...

10 ciri2 lelaki idaman?boleh wat suami??apa2la.

...xyah 10 laaa....
...kenal fahrin ahmad???...
...ape yg ada kt dia...
...tu la ciri2 lelaki idaman aku...
...plus kene alim lagi kaya je...

...sapa yg ada ciri diatas...
...sila hubungi aku...
...secepat mungkin!...


nak tag sape?
~malas~
nnti smua nak tiru aku....hahaha...
*auto-post*

46 conTenG baLik!!:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hakhakhak
budak ini tak abis2 dengan FAHRIN AHMAD sehatiiiiiiiiiii berdansa

hahhaha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

uish...akak no 1 tu

bangga2....kekekekke

~0~ said...

suma aku xde...hahahhah

Boneka tak sakit said...

ceh takde jantan lain ke?
owh lama tak kena tag! nasib ko tak tag aku yg nie mampus nak kena pk hubby pilihan ahahaha

blueCITY said...

adehla,
hensem sgt ke farin ahmad tuh weh?
hensem g dollah santek, ekkekek

BULLET said...

fahrin? lambat la kawin...huahahahaha

~FaNieKa~ said...

aiyakk
fahrin ahmad ke??
ngeh3,,,,,,

Cik Cookie said...

rasanya dia Gay.
so gay.

Hisham Sheikh said...

helo..aku sume ade ciri2 tu...cume aku x kaye je n kurang skit emsm dr fahrin...tp mak aku ckp ensm lg dri die..aku caye kata2 mak aku...uwek!!!

~AmyLiana8886~ said...

awak ni asyik fahrin je.tp dia alim kan..cerdin n hensem..bgus2.

Just_najmiE said...

ciss, ingatkan ko online, auto post rupanya.. cheese cake betul.. (-__-"

p.i.n.a.t. said...

ala..
tag la aku..ahahah~

ape ciri yg ade kt fahrin ahmad tu?
lallal~

Solehah said...

hehe..adeh..fahrin dah kaya kan..ok la tu weh..

anakcikmad said...

haha...
pilihan terbaekkk!

.rafiq. said...

fahrin tu same je ngan aku. ade idung n mate.hehe

sharamli said...

t0m0k xnak?
ha3..

daylachan said...

sape fahrin ahmad??
HAHA;P

cHeRyNa PiReS said...

ciri2 tuh mesti melibatkan:

pernah dating dengan linda onn dan scha kan? apa kata ko gi tanya linda, sape lagi ex bf dia dulu...hehehehe...

(linda..? oh plssss....)

mier@merr said...

tetibe perasaan dlu timbul kembali...
ish...ish....
aku tengah blaja mlupakan fahrin nih....

lieya orange M.I. said...

...kamu amik la fahrin tu...
...janji jgn kaco adam nur kasih...kikiii

Naniey said...

wah...nak sejibik cam fahrin ker..hikhik

Farhana said...

Adeh.. Fahrinku lagi.. minat sgt kamu ngan balak saye yek.. Hahaha..

Lady Dyla said...

Badan Fahrin... YES!!!
Fahrin Ahmad... NO!!!

SO kamu ble amek dia. hihi

shima said...

aku ske senyuman fahrin.meruntun jiwa aku.adeh!sweet banget.

zamfadliez said...

dah,malas aku nak banyak bunyik..berapa hantaran??hahah...adioos..~!

damaiinx said...

he3..
mimie2..
awat..mint sgt kat..diatuh
.......wahahah

chokio_nia said...

haha..kalak gak ble bace komen2 blogger len ne..hahah

hurmm..fahrin amat tanak??jiran aku tu..

siti murni said...

nak mcm fahrin jugak..??
mcm zizan nin tanak? ker..mcm awal ke? xmo gak...??

ish...susah fanatik fahrin ni...:-p

misz benida said...

knpa fahrin suke kapel ngan artis jgk ek??

niesz said...

same r kite..hihi..

hans said...

fahrin ahmad?
haha
orang lain xder ke?

sophie said...

fahrin ahmad sgtttt...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

tinggi sungguh citarasa kau..aku macam fahrin gak..tapi fahrin spongebob..bole tawen ngan awak tak??

encik ariff said...

sapa fahrin?

Razman said...

nak taw x, razman jauh lg bgos dr fahrin ahmad sbnrnye..nak?

i'msosupernotcool said...

camtu i nak linda onn ngn shca la..
huh..

Hazwan Arif said...

elelele...
x memilih konon
:P

HonEyBuNNy said...

wahhh minat tol neh dgn fahrin ahmad.....ihihi

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Koyuki said...

abes la yg mcm fahrin kol awak nanti
nasib baik saya tak suka fahrin
hehehe~

mazhad said...

blog neyh ptt dinamakan fan club blog untuk fahrin la.huhu....

abcdeF. said...

huish. bukan suami sy ke tu/ :P

AiMaN said...

uuiiih~...
xmudah mengalah...
demand...
ha!..sy seakan² ciri di atas...wakaka~.. =))
FAHRIN AHMAD uh!...
tip-t0p seh!.. ;)

pauhputik said...

x jadi nak hubungi sebab langsung x dak ciri2 cam fahrin ahmad kerana aku tetap aku

miSs s!v said...

ko suke lelaki panas baran rupenye.
ekekekekee

BuLaN iTu aKu said...

sungguh minat ye kamu pada sijejaka badan sasa itu...
heheheh